Almak istediğim mause pad için en iyi fiyatı Hizlial.com veriyordu. Diğer sitelerde 30 TL’yi bulan fiyatlar Hizlial.com’da 18 TL idi. Fiyat çok iyi, site de güvenilir olunca verdim siparişimi. Hem işin aciliyetini bildirmek istediğimden hemde biraz ‘kıl’ bir müşteri olduğumdan sipariş sonrası ‘İletişim’ bölümüne girdim ve kendilerine şu mesajı ilettim:
Merhaba,
Ürün ilanında 5 Gün İçinde Kargo yazıyordu. Ürün stoklarınızda olduğuna göre bugün kargolayabilir misiniz ? Uygun fiyatınız için teşekkürler, kargo konusunda da fiyat gibi kolaylık sağlarsanız çok memnun olurum.
Gelen cevap:
Değerli Müşterimiz,
Siparişinizin temin süresi 5.iş günü içinde kargo ibarelidir. Bu sürede temini gerçekleştirilip tarafınıza kargolanıcaktır.
Benim yanıtım ve ardından Hizlial.com’un savunması:
‘5. İş günü’ değil, ‘5 İş Günü İçinde Kargo’ ibaresi var. Lütfen tekrar kontrol edin. Ürün bugün kargolansın düşüncesiyle erkenden sipariş ettim. 5 İş günü içinde göndermek elbette hakkınız ancak sizden müşteri memnuniyeti adına gerçekleştirilmesi pek de zor olmayan bir ricada bulundum. Dikkate alacağınızı umuyorum.
Değerli Müşterimiz,
Ürün şu anda stoklarımızda bulunmadığı için bugün tarafınıza göndermemiz mümkün değildir. Stoklarımıza giriş yaptığında tarafınıza kargolanacaktır.
Terslik de tam burada başlıyor. Personel bana ilanda ‘5.İş Günü İçinde Kargo’ uyarısının bulunduğunu söylüyor. Bense aksini savunuyorum. Çünkü söylediğinin tam aksi anlamını veren başka bir ibare var ilanda.
İlan sayfasının resmine dikkatlice bakarsanız bunu net olarak görebilirsiniz.
‘5 İş Günü İçinde KARGO’ simgesinin üzerine geldiğimizde bir açıklama beliriyor. Ancak o açıklama da da 5 Gün Sonra Göndereceğiz şeklinde bir uyarı yok.
‘5. İş Günü İçinde ‘ ile ‘5 İş Günü İçinde Kargo’ arasında kilometreler uzunluğunda anlam farkı var. Yanılıyor muyum ?
Çok önemli bir sorun mu ? Tabii ki hayır ancak 5 İş Günü İçersinde göndereceğiz deyip ardından, ‘Stokta yok 5. günün içerisinde ancak gönderebiliriz’ demek müşterinin sinirini bozuyor. Mesaj atıp bugün gönderin diye rica etmesem ürün tam 10 günde elimde olacaktı.
Sonuç: Siparişi anında iptal ettim ve 2 TL farkla teknobiyotik.com’dan satın aldım.
[box] 5 İş Günü İçersinde Kargo gibi saçma sapan minik bir uyarı yapılacağına, büyük harflerle ‘STOKTA YOK!’ uyarısının yapılmasını beklerdim.Böylelikle benimde zamanım alınmamış olurdu. [/box] (Bu arada ürün geldiği zaman incelemesini de yapacağım. Nihayetinde bir mause pad ama merak eden arkadaşlar olabilir.)
Sizde buna benzer şikayetlerinizi paylaşarak derdinizi anlatabilirsiniz 🙂
İletişim için : cntntlg@gmail.com ya da iletişim sayfası.